icloud mail problem

Jak opravit Apple iCloud e-mail?

Při aktualizaci na novou verzi OS X Yosemite PB 3 (DP 7) mi přestal fungovat iCloud mail v nativním poštovním klientovi Mail. U e-mailové schránky se rozsvítil šedý trojúhelník a přepnutí do online režimu nic nezmohlo. Při spuštění aplikace jsem byl vyzván ke změně nastavení v Předvolbách systému v položce iCloud. Vykliknutí a znovu zapnutí položky Pošta nezpůsobilo žádnou změnu a jelikož jsem se nechtěl odhlásit na svém Macu z iCloudu, protože tím by se mi z počítače vymazali všechny lokálně uložené soubory související s iCloudem, musel jsem najít jiné řešení, které vám popíši v následujících řádcích dnešního návodu.

Jak opravit iCloud poštu v aplikaci Mail?

  1. Otevřete aplikaci „Mail“.mail app
  2. Otevřete předvolby aplikace. (Klikněte v menu na položku Mail/Předvolby.. nebo použijte klávesovou zkratku „cmd+,“.)aplikace mail nastavení
  3. V záložce „Účty“ vyberte nefungující iCloud e-mail.icloud mail nastavení
  4. V listu „Informace o účtu“ vyklikněte zaškrtávací box „Aktivovat účet“.
  5. Nyní účet znovu aktivujte pomocí stejného zaškrtávacího boxu.aktivovat icloud mail
  6. Zavřete předvolby aplikace.
  7. Načtěte nové zprávy. (Pomocí tlačítka pod křížkem pro zavření okna aplikace.)aplikace mail aktualizace
  8. Mail nyní funguje.

Váš iCloud e-mail by měl byt znovu funkční bez zbytečného mazání celého účtu z vašeho Macu. Tato chyba by se měla týkat hlavně uživatelů beta a vývojářské verze nového OS X Yosemite, který je samozřejmě stále ve vývoji a s takovými problémy musí testeři počítat. Pokud používáte některou ze stabilních verzí OS X ať už Mavericks nebo Yosemite a také jste měli problém s iCloud mailem, návod by měl fungovat úplně stejně. Doufáme, že vám tento návod pomohl k vyřešení vašich problému s iCloud e-mailem.




Žádné komentáře.

Přidejte svůj